00:00:00
23 Nov

The winners of the 9th Antonio Carlos de Almeida Braga Award of Innovation in Insurance were acclaimed in December 19th, during lunch with the insurance market leaders, at Belmond Copacabana Palace, in Rio de Janeiro. From the 15 projects classified in the last selection phase, five were chosen in the Products and Services, Communications and Processes and Technology categories. Submitted to oral defense with the Judging Committee, three cases in each category won the first, second and third prizes.

In this edition, the Innovation Award of CNseg reached an impressive number of 124 projects enabled and, since its inception, already gathered some 700 projects submitted. That’s the second largest number of participants since its launch, in 2011. As a prize, are offered to the winners R$ 30,000, R$ 15,000 and R$ 10,000, respectively, for the 1st, 2nd and 3rd places, totaling R$ 165,000. Know the prizewinners:

Processes and Technology

1st  place – “Well-cared older : health chain integration as care strategy” (SulAmérica)

2nd place – “Doctor on Screen – video medical tele-triage” (SulAmérica)

3rd place – “Auto. you: speeding too much: only in innovation” (SulAmérica)

Communication

1st  place – “JurisHealth” (Amil)

2nd place – “Dress CODE” – Your way, Your schedule” (SulAmérica)

3rd place – “Safe Women” (Liberty Seguros)

Products and Services

1st  place – “Drug Requests” (SulAmérica)

2nd place – “New Prevention Model and Fight Against Fraud” (Seguradora Líder)

3rd place – “Digital Sale” (Mongeral Aegon)

You may be interested

Unimed debate jornada do cliente para oferecer uma experiência cada vez melhor
Unimed
53 Vizualizações
Unimed
53 Vizualizações

Unimed debate jornada do cliente para oferecer uma experiência cada vez melhor

Publicação - 22 de novembro de 2024

A Unimed do Brasil promove o 4° Encontro da Marca, Mercado e Experiência do Cliente, nos dias 25 e 26 de novembro, no Distrito Anhembi, na capital…

Luzes Negras é reconhecido em premiação internacional da indústria de publicidade
Bradesco Seguros
65 Vizualizações
Bradesco Seguros
65 Vizualizações

Luzes Negras é reconhecido em premiação internacional da indústria de publicidade

Publicação - 22 de novembro de 2024

O Luzes Negras, projeto que traz visibilidade para personalidades negras da história, foi premiado na 27ª edição do Festival Internacional El Ojo de Iberoamérica 2024, um dos…

Pesquisa da Allianz Partners revela as principais oportunidades de crescimento
Allianz Partners
49 Vizualizações
Allianz Partners
49 Vizualizações

Pesquisa da Allianz Partners revela as principais oportunidades de crescimento

Publicação - 22 de novembro de 2024

A Allianz Partners, líder mundial em serviços de assistência 24h, anunciou hoje os resultados de sua pesquisa B-Partner Lab 2024, oferecendo insights valiosos sobre as oportunidades e desafios…

Deixe um Comentário

Seu endereço de email não será publicado.

Esse site utiliza o Akismet para reduzir spam. Aprenda como seus dados de comentários são processados.

Mais desta categoria

WordPress Video Lightbox Plugin