00:00:00
15 Jun

Meeting brought together area experts and brought topics such as compliance and cyber risk

By Priscila Palacio

The Museum of Modern Art of Rio de Janeiro staged the recent launch of a new product for the Rio de Janeiro market: SulAmérica Direto Rio, focused on the health segment. The company’s portfolio already has a business solution with regional characteristics to make it more accessible and create new opportunities for local brokers.

The capital and metropolitan region of Rio are the first to have access to the product, elaborated in partnership with Rede D’Or. It includes a network of hospitals, clinics, laboratories and specialists, as well as a unique telephone channel for doctor’s appointments and exams. “The diversification of our portfolio is an opportunity for the broker to deliver a uniquely designed healthcare offering with service, competitive pricing and ample convenience”, said André Lauzana, SulAmérica’s Vice President, Commercial and Marketing.

Beneficiaries will have access to company services such as the “Active Health” program and the “Doctor on Screen”. With the SulAmérica Health app, the insured can access their virtual card, find doctors, clinics and hospitals by geolocation and consult the “Benefit Pharmacy”. According to Lauzana, the product represents “a new look” at the specific demands of companies.

Also, the Vice President of Health and Odonto, Raquel Giglio, explained that the product expansion will be gradual in other cities of the country, respecting local characteristics and medical networks of each region. The new plans will always have the name “SulAmérica Direto” accompanied by the city’s name. “We want to further enhance our participation in the supplementary health market”, she said.

You may be interested

Junho Violeta: a importância da denúncia
Instituto Longevidade MAG
78 Vizualizações
Instituto Longevidade MAG
78 Vizualizações

Junho Violeta: a importância da denúncia

Publicação - 13 de junho de 2025

No mês em que celebramos a conscientização sobre a violência contra a pessoa idosa, é fundamental trazer ao foco a importância de proteger nossos longevos. O período…

Inovação e parceria consolidam modelo de atuação da Essor
Essor Seguros
91 Vizualizações
Essor Seguros
91 Vizualizações

Inovação e parceria consolidam modelo de atuação da Essor

Publicação - 13 de junho de 2025

A plataforma foi criada com o objetivo de permitir que os mais diferentes tipos de empresas - corretoras de seguros; fintechs; startups; fabricantes; varejistas e e-commerce, independentemente do porte,…

MetLife apoia o Projeto Trilhas BikeRace
MetLife
86 Vizualizações
MetLife
86 Vizualizações

MetLife apoia o Projeto Trilhas BikeRace

Publicação - 13 de junho de 2025

As trilhas da Lagoa dos Ingleses, em Nova Lima (MG), recebem neste sábado (14), das 8h às 18h, a etapa final do Projeto Trilhas Bike Race, celebrando…

Deixe um Comentário

Seu endereço de email não será publicado.

Esse site utiliza o Akismet para reduzir spam. Aprenda como seus dados de comentários são processados.

Mais desta categoria

Seguro auto e residencial em uma única apólice
Porto
99 Vizualizações
99 Vizualizações

Seguro auto e residencial em uma única apólice

Publicação - 13 de junho de 2025
Grupo HDI leva 100 corretores para a África do Sul
Grupo HDI
112 Vizualizações
112 Vizualizações

Grupo HDI leva 100 corretores para a África do Sul

Publicação - 13 de junho de 2025
Capemisa participa da Conseguro 2025
Capemisa Seguradora
86 Vizualizações
86 Vizualizações

Capemisa participa da Conseguro 2025

Publicação - 13 de junho de 2025
Connection talk abriu “Conexão Futuro Seguro”
Fenacor
117 Vizualizações
117 Vizualizações

Connection talk abriu “Conexão Futuro Seguro”

Publicação - 13 de junho de 2025
WordPress Video Lightbox Plugin