00:00:00
24 Nov

The CVG-SP (Club Life Group in São Paulo) elected the new Board of Directors for the next two years at the Annual General Meeting. The single plaque, named by acclamation, brought the re-election of Silas Kasahaya.

For the president, the outlook is positive. “CVG-SP has always been very active in discussing changes and new developments in the insurance market, and in this new political scenario in our country, the tendency is for people’s insurance to increase,” he says.

Silas also highlights that consumer behavior of life insurance has been changing, which brings new opportunities for discussion to CVG-SP. “Today, access to information and the issue of digitalisation are very present in society and I believe they will be very active themes in our next biennium,” he commented.

With the proposal to keep the entity aligned to the insurance market scenario, Silas believes that the last two years have been successful and the next will also be successful. “I am happy for this process, but we will have great challenges,” he concludes. Check below the formation of the new management:

President:

Silas Seiti Kasahaya (Samplemed)

Vice-Presidents:

Marcos Kenji Kobayashi (Tokio Marine Seguradora)

Alexandre Vicente da Silva (Liberty Seguros)

Chief Financial Officer:

Cláudio do Nascimento (Bradesco Vida e Previdência)

Fiscal Committee:

President: Márcio José Batistuti (Mongeral Aegon)

Effective Members:

Francisco A. C. Toledo Neto (Scor Re)

Rodrigo Cezareto (Allianz Seguros)

You may be interested

Unimed debate jornada do cliente para oferecer uma experiência cada vez melhor
Unimed
70 Vizualizações
Unimed
70 Vizualizações

Unimed debate jornada do cliente para oferecer uma experiência cada vez melhor

Publicação - 22 de novembro de 2024

A Unimed do Brasil promove o 4° Encontro da Marca, Mercado e Experiência do Cliente, nos dias 25 e 26 de novembro, no Distrito Anhembi, na capital…

Luzes Negras é reconhecido em premiação internacional da indústria de publicidade
Bradesco Seguros
88 Vizualizações
Bradesco Seguros
88 Vizualizações

Luzes Negras é reconhecido em premiação internacional da indústria de publicidade

Publicação - 22 de novembro de 2024

O Luzes Negras, projeto que traz visibilidade para personalidades negras da história, foi premiado na 27ª edição do Festival Internacional El Ojo de Iberoamérica 2024, um dos…

Pesquisa da Allianz Partners revela as principais oportunidades de crescimento
Allianz Partners
64 Vizualizações
Allianz Partners
64 Vizualizações

Pesquisa da Allianz Partners revela as principais oportunidades de crescimento

Publicação - 22 de novembro de 2024

A Allianz Partners, líder mundial em serviços de assistência 24h, anunciou hoje os resultados de sua pesquisa B-Partner Lab 2024, oferecendo insights valiosos sobre as oportunidades e desafios…

Deixe um Comentário

Seu endereço de email não será publicado.

Esse site utiliza o Akismet para reduzir spam. Aprenda como seus dados de comentários são processados.

Mais desta categoria

WordPress Video Lightbox Plugin